30.08.2015

DIY plansza z samogłoskami

Dwujęzyczek śpi więc mam czas na pisanie. Szukając inspiracji w internecie znalazłam kiedyś filmiki z Tytusem uczącym się czytać metodą symultaniczno-sekwencyjną (link do youtube -klik). W jednym z nich chłopiec i jego mama korzystają z planszy układanki z samogłoskami.

Nie chciało mi się szukać czy jest dostępna w UK i postanowiłam ją zrobić sama. Tytus na filmie jest mniej więcej w wieku naszego synka więc miałam nadzieję, że moja robota nie pójdzie na marne i nasz dwujęzyczek zainteresuje się tą nową zabawką.

Niestety szału póki co nie ma. Za każdym razem cieszy się jak pokazuję mu planszę i nawet dwa razy dopasował samogłoski do odpowiednich wgłębień ale zabawa zwykle kończy się tak szybko jak się zaczyna. Krążki z samogłoskami są zalaminowane taśmą klejącą i wykorzystujemy je do innych zabaw (link do postu z przykładem - klik).

DIY plansza z samogłoskami 


Plansza wzorowana jest na układance "Gdzie jest A" autorstwa prof. Jagody Cieszyńskiej i mgr Agaty Dębickiej-Cieszyńskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz